Criza economică actuală prin care toate țările trec afectează întreprinderile din toate sectoarele.
Mii de firme s-au închis de la începutul pandemiei, în timp ce altele urmează.
Acele companii care au supraviețuit acestui nou virus s-au gândit și încă se gândesc la noi metode de a schimba strategia generală. Mai mult de atât, se pare că munca de acasă/distanță o să rămână un lucru definitiv. Prin urmare, acele companii care își doresc prosperitate trebuie să ia în calcul importanța mutării afacerilor lor în online, adaptându-se de asemenea la o strategie de marketing online.
Implementarea unor căi de comunicare în online este un lucru esențial pentru a putea promova orice afacere, mai ales că procesul respectiv a fost adoptat de multe companii, din toate domeniile, pentru a evita contactul direct și a respecta restricțiile în ceea ce privește distanțarea socială. În prezent, există o nevoie tot mai mare de a identifica strategiile și procedurile care să le permită companiilor să își extindă prezența în lumea digitală.
Aici împărtășesc cu voi câteva informații despre cum să vă ridicați afacerea în online.
1. Alegerea platformei potrivite
Timpul petrecut în studierea diferitelor platforme online care vă vor ajuta să vă atingeți obiectivele este cheia succesului. De exemplu, uitați-vă la site-urile care sunt ușor de folosit, cum ar fi WordPress. Este un instrument util pentru a putea comunica cu publicul, deoarece limbajul vizual joacă un rol important. Un alt exemplu este că foarte multe magazine online folosesc o platformă de tip SaaS, datorită accesibilității.
2. Practici de top SEO (optimizarea motorului de căutare) pentru rentabilitate
Una din caracteristicile oferite de optimizarea motoarelor de căutare este cea a generării gratuite de trafic în online. Va trebui să vă concepeți website-ul în așa fel încât să aveți un content de calitate și să vizați cuvintele cheie potrivite, dacă doriți ca site-ul dumneavoastră să ajungă într-o poziție bună. Strategia SEO potrivită acestui 2020 solicitant trebuie să includă o listă de cuvinte cheie bazată pe temele preferate și un plan clar în ceea ce privește crearea legăturilor necesare. Rețineți că este esențial să aveți conținut în orice moment.
3. Importanța aspectului online
În zilele noastre, utilizatorii online nu își folosesc doar calculatoarele pentru a naviga pe internet. Știm cu toții cât de important este să vă adaptați afacerea și pentru telefoanele mobile și tablete, asigurându-vă că site-ul dvs. este complet actualizat și deschis navigării. Designul de pe partea de smartphone câștigă această bătălie, cu 40% mai multă vizibilitate decât acele companii care nu respectă această premisă.
4. Tendințele social media
Reîmprospătarea paginilor de social media este esențială pentru a câștiga urmăritori în online, în timp ce vă promovați și conținutul/serviciile. Una din cele mai influente metode de marketing acum este videoclipul, care atrage mai mulți urmăritori pe website-urile companiilor și pe alte platforme online, deoarece este un instrument util ce influențează în timpul procesului de cumpărare online.
5. Reclama plătită
Platformele de publicitate precum Facebook, Instagram sau LinkedIn, sunt ideale pentru a atrage potențiali cumpărători sau alte întreprinderi, așa că profitați de ele acum, mai ales că se ieftinesc. Deoarece acum petrecem mai mult timp în online, traficul web a crescut, ceea ce înseamnă că prețul publicității pe anumite platforme a scăzut. Ar trebui să luați serios în considerare anunțurile plătite ca parte a strategiei dvs. de marketing!
6. Pregătiți-vă pentru actualizarea algoritmului paginii pentru 2021
Google a anunțat o nouă actualizare pentru începutul anului 2021 privind experiența de căutare. Site-ul dumneavoastră trebuie să fie pregătit pentru asta. Nu uitați să verificați periodic actualizările Google, întrucât gigantul a anunțat că va informa publicul cu mai multe detalii despre noul algoritm înainte de lansarea sa oficială.
7. Găsirea unui stil potrivit pentru brand
Personalizarea este fundamentală în sfera digitală, unde a avea un logo, care exprimă stilul companiei, este un element cheie. De asemenea, acordați atenție și scopului, deoarece va reprezenta firma și pe dvs. în anii următori.
8. Supravegheați afacerea dumneavoastră online
Încă un pas foarte important pentru a menține o strategie online decisivă este de a monitoriza site-ul dvs. Trebuie să verificați în mod regulat toți indicatorii disponibili pentru a avea succes cu afacerea. SEMrush, Google analytics, Ahrefs (toate trei sunt unelte SEO), și așa mai departe, vă pot ghida pe parcurs pentru a vă consolida și întări site-ul.
Nu în ultimul rând, aderarea în sfera digitală nu va fi la fel de ușoară pe cât pare pentru întreprinderile prestatoare de servicii. Totuși, o altă opțiune poate să fie transformarea unui serviciu într-un produs. Am văzut exemplul în întreaga lume. Multe restaurante au început să vândă produsele pe care le foloseau pentru a găti, sau au pus accentul pe o strategie de mâncare la pachet.
Toate strategiile menționate mai sus consumă timp. În multe cazuri, e mai ușor să delegi toată această treaba unei agenți care să aibă grijă de sau cel puțin să dea un start în mediul online companiei tale. Cu timpul, investiția va merita banii dacă apăsați butoanele potrivite strategiei dumneavoastră digitale.
2 răspunsuri
Bune stragegii, multumim!
Cu mare drag! Publicăm câte un articol nou și interesant în fiecare săptămână.