Pe măsura ce epidemia de coronavirus crește, antreprenorii și cei care au o afacere realizează că nu ar trebui să se îngrijoreze doar pentru ei și pentru cei dragi, ci și pentru organizațiile lor. Există ceva ce cu siguranță ar trebui să luați în considerare în această perioadă.
Într-o perioadă relativ scurtă de timp, am văzut întâlnirile și conferințele dispărând, cafenelele și teatrele închizându-se, lumea căutând metode de a minimiza contactul cu mulțimile. Toate lucrurile menționate înseamnă că afacerile se vor schimba în viitorul apropiat. Prin urmare, website-ul dvs. va fi o piesă și mai importantă, chiar crucială, pentru vânzări și marketing.
Ținând cont de acest lucru, să privim acum șapte moduri prin care puteți să vă ajustați strategia web în contextul epidemiei de coronavirus.
1. ÎMBUNĂTĂȚIȚI TRANZACȚIILE COMERCIALE EFECTUATE ELECTRONIC ALE WEBSITE-ULUI DVS.
În timp ce magazinele alimentare sunt aglomerate, așteptările sunt ca oamenii să facă tot posibilul pentru a evita zonele comerciale. Deci dacă ai produse de vânzare, acum e un moment bun pentru a vă actualiza magazinul în online. Cu o bună gestionare la nivelul inventarului, a marketingului și prețurilor, puteți înlocui pierderile avute în locațiile fizice, prin vânzările din mediul online.
2. CREAȚI MAI MULTE VIDEO-URI ȘI PREZENTĂRI ONLINE
Milioane de companii care se bazează pe demonstrații și prezentări față în față, și pe expoziții comerciale, sunt puse într-o situație dificilă acum considerând că interacțiunile personale au fost limitate. O modalitate prin care puteți depăși problema respectivă este să postați mai multe prezentări și clipuri pe website-ul dvs.. Dacă nu este posibil, puteți măcar să investiți o sumă mică în instrumente de comunicare și aparate pentru videoconferințe mai bune.
3. ÎMBUNĂTĂȚIȚI CARACTERISTICILE INTRANETULUI PENTRU ANGAJAȚI
Dacă aveți pe website-ul dvs. o secțiune pentru angajați, este momentul să o folosiți. Integrați funcții precum chat-ul, aplicații de partajare a fișierelor și sisteme de planificare și organizare. Este crucial ca dvs. să rămâneți în contact cu echipa și angajații, să fiți la curent cu toate detaliile. Mai ales când salariații sau membri ai familiei se pot îmbolnăvi sau nu pot ajunge la birou din cauza altor probleme.
4. ACTUALIZAȚI STOCUL, PLANIFICAREA CALENDARISTICĂ ȘI DETALIILE LOGISTICE
Este poate inevitabil ca anumite părți sau aspecte ale companiei dvs. (cum ar fi orele de disponibilitate sau lanțurile de aprovizionare) să fie afectate într-un mod imprevizibil. Clienții vor înțelege acest lucru, dar ar trebui să faceți tot posibilul pentru a le oferi informații exacte pe website-ul dvs.. Acest lucru vă va ajuta să vă mențineți activitatea, bineînțeles, de asemenea și credibilitatea față de cumpărători.
5. EXAMINAȚI CAMPANIILE DE PUBLICITATE
Economiștii de frunte se așteaptă ca pandemia de coronavirus să declanșeze o recesiune economică pe termen scurt. Cel puțin modelele de cumpărare se vor schimba. Având în vedere acest lucru, acum este un prilej bun pentru a vă examina cheltuielile pentru publicitatea online. Urmăriți cu atenție rapoartele și analizele din următoarele săptămâni și întrerupeți campaniile care nu rentează.
6. ADUNAȚI DETALIILE IMPORTANTE ȘI TOATE PAROLELE
În multe afaceri, există doar o singură persoană care știe tot ce ține de website și de tehnologie. Însă dacă persoana respectivă se îmbolnăvește sau devine inaccesibilă pentru că trebuie să aibă grijă de o persoană dragă, pot apărea numeroase probleme. Evitați această situație făcând o listă cu toate parolele importante și detaliile de care aveți nevoie, stocând toate datele într-un loc sigur.
7. UTILIZAȚI E-MAIL-UL ȘI MESAJELE PENTRU A ȚINE LEGĂTURA.
Acesta este momentul în care clienții, angajații și furnizorii dvs. trebuie să audă de dvs. cât mai des. Folosiți e-mail-ul pentru a îi informa cu privire la orice schimbare, evoluție sau alte aspecte principale. Desigur, puteți să le transmiteți că lucrați în mod normal. Oricum ar fi, păstrați legătura, pentru că ei trebuie să știe la ce să se aștepte de la compania dvs., pe măsură ce situația se schimbă.
AI NEVOIE DE AJUTOR PENTRU A AVEA O STRATEGIE POTRIVITĂ?
Dacă întâmpini probleme în implementarea sau dacă nu știi ce poti să aplici în afacerea ta, ne poți contacta chiar astăzi la +40736898333 sau accesând pagina de Contact.