Firmele au nevoie de un blog dacă vor cu adevărat să reușească în această lume digitală din ce în ce mai aglomerată. În ziua de azi, fiecare companie are un site website. De la mici magazine abia apărute pe piață, la afacerile de familie și până la marile corporații. Trăim într-o lume online, lucru pe care nimeni nu îl poate nega. În ciuda faptului că toată lumea are un website, doar el nu e de ajuns.
Haideți să vedem împreună șapte motive pentru care fiecare companie are nevoie de un blog. Nu doar pentru a își atinge scopurile, dar pentru a își dezvolta brand-ul și pentru a atinge succesul dorit.
Blogurile și afacerile sunt complet conectate una cu cealaltă în mediul online. Un website nu oferă suficiente informații, autenticitate, autoritate și nici nu promovează îndeajuns propria marcă pentru un viitor mai bun. Iată aici motivele pentru care ai nevoie de un blog:
1. Blogurile ajută la construirea unui brand, a unei mărci.
Companiile din online, și nu numai, pun un accent major pe partea de branding. Este modul prin care se diferențiază de competitori, stabilind o conexiune emoțională cu clienții lor. Odată ce ai învățat să creezi un blog, poți construi o platformă pentru afacerea ta pentru a se propaga în lume și a interacționa cu clientela. Da, poți face acțiunea respectivă și pe rețelele de socializare de asemenea. Dar un blog îți oferă un loc unde poți crea un conținut util și interesant, care să atragă toate privirile. Acest fel de content poate fi promovat apoi pe rețelele de social media ale afacerii dvs.
2. Blogul te scoate în evidență ca fiind o autoritate.
De ce afacerile care au un blog sunt văzute astfel în branșa lor? În timpul producerii de conținut pentru audiența ta, vei ajunge să explorezi multe detalii tehnice ale produsului și ale industriei în care te afli. Vei avea o gamă largă de bibliografie de unde te poți perfecționa și de unde îți poți îmbunătăți cunoștințele. De asemenea se va identifica ca fiind locul unde toți urmăritorii tăi vor intra pentru a găsi răspunsul de care ai nevoie. În timp ce crești și te dezvolți, afecțiunea clienților va spori și ea.
3. Conținutul de pe blog e esențial pentru marketing-ul digital (online).
Un blog face parte din afacerea dvs., în primul rând, dar face parte și din orice strategie de marketing solidă. De obicei, apariția clienților are loc atunci când ei au prins destulă încredere în marca dvs. și s-au hotărât să ofere informația și altor persoane. În timp ce poți găsi potențiali clienți și pe rețelele de socializare, blogul tău e un loc perfect pentru a îți continua eforturile de marketing. De exemplu, atunci când cineva citește o anumită informație de pe blogul tău, te poți folosi de toate uneltele și instrumentele disponibile pentru a atrage atenția cititorului. În plus, puteți oferi ajutor pentru clienți cu ce ar trebui să facă după ce au terminat de lecturat, astfel blogul poate deveni o parte integrantă a procesului dvs. de vânzare.
Gândiți-vă la el ca la centru organic ce este în continuă dezvoltare și creștere. Mult mai mult decât un website, pe care oamenii o pot începe oricând doresc, chiar și în perioada studenției.
4. Blogurile construiesc comunități.
Ele stârnesc conversația, iar urmăritorii lor formează comunități. În timp ce creezi conținut pentru blog, vei întreba cititorii ce părere au și ce ar îmbunătăți. Procedând astfel, îi veți invita să se alăture comunității pe care tocmai o creați. Pe măsură ce timpul trece și tot mai mulți oameni se adună, comentând la postările dvs., veți avea cu siguranță un număr fidel de urmăritori. Paginile dvs. de socializare for fi pline cu feedback-ul oferit de clienți, iar traficul de pe blog de asemenea va avea parte de membrii comunității. Atâta timp cât blogul rămâne actualizat, consistent din punct de vedere al postărilor, vei vedea că urmăritorii, adică comunitatea ce tocmai a fost creată, va susține marca ta și se va implica în creșterea companiei.
5. Un blog îți alimentează strategia de optimizare pentru motorul de căutare.
Toate afacerile online se preocupă de optimizarea motoarelor de căutare. Dacă ești în top, vei vedea că traficul tău crește și de asemenea și numărul clienților. Există o mulțime de piese de luat în considerare. Textele scrise, articolele bazate pe imagini sau videoclipuri, toate sunt necesare pentru o strategie solidă. Blogul dvs. de afaceri oferă din nou locul perfect pentru a crea o imagine potrivită mărcii dvs. Pur și simplu deținerea unui content în online, conectarea cu alte bloguri și alte strategii vă vor ajuta să vă mențineți la un anume nivel unde eforturile dvs. nu vor rămâne nerăsplătite.
Blogging-ul este esențial pentru a putea apărea în căutările utilizatorilor, pentru că el atrage backlink-uri (ele susțin un site la căutările pe motoarele de căutare) de pe alte site-uri. Pentru că textul și conținutul scris de pe blog conține cuvinte cheie, ce ajută la găsirea dvs. mai ușoară de către utilizatorii care caută acei termeni. Imaginile se clasifică separat în motoarele de căutare și se pot folosi pentru a da un impuls blogului. Videoclipurile sunt minunate din punctul de vedere al publicității iar pe platformă poți alege ceea ce crezi că reprezintă mai bine afacerea ta.
6. Inovația blogului variat
Blogul vă oferă oportunitatea de a explora industria și propria întreprindere în detaliu, mult mai mult decât ați face-o într-o altă situație. Pe măsură ce aprofundați și învățați mai multe, inovația se va dezvolta sub forma unor postări mai complexe și mai creative. În cele din urmă, mai multe idei își vor face apariția pentru a ajuta afacerea dvs. O combinație între munca cu un conținut și colectarea feedback-ului de la clienți va avea ca rezultat creșterea afacerii dvs. în mod natural.
7. Te ajută în relațiile publice.
Un blog de afaceri vă oferă o linie directă pentru a vă dezvolta propria și unica voce pentru partea de relații cu publicul. Când doriți să postați un anunț, aveți platforma la îndemână pentru a realiza acest lucru, lucru extrem de util. Interacțiunea cu cititorii dvs. în comentarii este o modalitate excelentă, dar desigur puteți continua discuția și pe rețelele de socializare.
În final, formulând o concluzie, ideea de a avea un blog pentru afacerea dvs. este cel mai bun mod de a crea o fundație, o bază, în domeniul marketingului, o relație cu publicul și o marcă, un brand.
Ați creat un blog pentru afacerea dvs.? Spuneți-ne în comentarii ce beneficii a adus companiei/afacerii pe care o dețineți.