Se spune că, dacă nu ești prezent în mediul online, nu exiști. Suntem complet de acord cu această afirmație atunci când vine vorba de un business. Trebuie să ții cont de un factor foarte important care îți poate aduce rapid succesul în online: promovarea afacerii. Dacă ne raportăm la felul în care evoluează piața și realizăm că tot mai multe afaceri migrează în mediul virtual, ne dăm seama rapid că e esențială prezența aici, indiferent de formă: reclame, site sau magazin online. Îți voi prezenta o listă cu 8 motive pentru a alege un site bine făcut, indiferent de mărimea afacerii pe care o deții.
Afacerea ta va câștiga credibilitate
Prezentul aparține mediului online. Oamenii caută pe internet produsele sau serviciile de care au nevoie. Indiferent de mărimea afacerii tale, un site de calitate contribuie decisiv la o imagine profesionistă, iar clienții vor avea încredere în tine. Dacă ai deja un site, dar care e mai mult improvizat, poți apela la profesioniști care să îl stilizeze pentru a-l aduce la forma ideală.
Un site te ajută să economisești bani
Crezi că un site e o investiție nejustificată? Din contră! Odată ce acestea este funcțional, costurile pentru acesta vor fi mai mici de 400 lei pe lună, în unele cazuri chiar 100 lei. Clienții la care poți ajunge cu un site care să inspire încredere sunt nenumărați și din domenii variate, devenind astfel o modalitate rentabilă de promovare.
Clienții tăi vor fi mereu informați
Gândește-te la site ca la o broșură sau un catalog online. Este ușor și la îndemână să actualizezi informațiile despre produse și servicii pe un site decât pe materiale deja imprimate. Ai astfel la dispoziție o modalitate eficientă prin care să îți păstrezi clienții la curent cu toate noutățile și modificările apărute, produsele lansate, ofertele speciale sau evenimentele următoare și nu numai.
Este accesibil oricând
Site-ul este accesibil la orice oră pentru clienții actuali și pentru potențialii clienți. Le oferi oamenilor comoditatea de a-ți revedea produsele sau serviciile atunci când magazinul sau biroul este închis, în funcție de programul lor. Decizia de cumpărare devine mai facilă și mai la îndemână.
Ajungi la un număr mult mai mare de clienți
Indiferent că oferi produse sau servicii, site-ul tău va fi întotdeauna o locație alternativă pentru a le vinde. În calitate de vânzător, un magazin online (eCommerce) este locul ideal prin intermediul căruia poți vinde într-o piață mai largă, poate chiar la nivel global. Nu uita că se vând prin aceste metode chiar și mașini sau case.
Reprezintă locul ideal de prezentare a activității
Imaginează-ți site-ul ca pe o oglindă care reflectă activitatea ta. Dacă arată bine, este realizat prin concentrare pe detalii și denotă profesionalism, clienții tăi vor aprecia și vor apărea conversiile dorite. Unicitatea afacerii tale reiese din portofoliul adăugat pe site, galeria de imagini sau o rubrică de testimoniale.
Te ajută să economisești timp
Dacă mai devreme am discutat despre avantajele financiare, trebuie să iei în calcul și timpul pe care îl salvezi cu ajutorul unui site. Nu mai trebuie să vorbești ore în șir la telefon sau să trimiți un număr infinit de e-mailuri. Cu un catalog online poți scăpa de această corvoadă. Odată ce site-ul este funcțional, clienții tăi îl vor avea la dispoziție pentru orice informație 24/7.
Contribuie la îmbunătățirea serviciului de relații cu clienții
Să luăm câteva exemple. Poate că vinzi produse care sunt prietenoase cu mediul înconjurător și ți-ar plăcea să împărtășești sfaturi despre reciclare sau să zicem că ești un contabil care dorește să oferte mici indicii despre simplificarea practicilor de muncă. E foarte ușor să incluzi o pagină de Întrebări Frecvente sau să adaugi articole prin care să răspunzi multor întrebări venite din partea clienților. Cu un site rezolvi rapid aceste mici probleme și reușești să vii în sprijinul partenerilor tăi.
2 răspunsuri
Promovarea afacerii trebuie lasata pe mana profesionistilor. Inca mai exista website-uri care arata ca acu 20 de ani.
Aveți absolută dreptate!